گونل

گونل

گونل

گونل

شعر در مورد انتظار

جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۵۱ ق.ظ

شعر در مورد انتظار

شعر در مورد انتظار ، شعر انتظار ، شعر در مورد انتظار کشیدن ، شعر انتظار عاشق برای معشوق

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد انتظار برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

تو را در باد گم کرد و به انتظار نشست

و نمی دانست مسافران باد را بازگشتی نیست

شعر در مورد انتظار

نیستی و نمیدانی در انتظارِ تو کاسه ی صبر که هیچ !

صبر کاسه هم لبریز شده !

شعر در مورد انتظار یار

 هر شب که انتظارت را می برم به روز

شرمنده ام که بی تو نفس میکشم هنوز

شعر در مورد انتظار کشیدن

گیرم اندوه تو خواب است و نگاه تو خیال

پس دلم منتظر کیست عزیز این همه سال؟

پس دلم منتظر کیست که من بی خبرم؟

که من از آتش اندوه خودم شعله ورم؟

شعر در مورد انتظار معشوق

خیلی وقت است فراموش کرده ام کدامیک را سخت تر می کشم ؟

رنج ! انتظار ! یا نفس را

شعر در مورد انتظار حضرت مهدی

آنقدر چشم ، انتظار آمدنت نشستم

که تمامی دربهای باز ،

بر روی پاشنه انتظار پوسیدند

شعر در مورد انتظار ظهور

تا زنده ام می نشینم به انتظارت

شاید هم نیایی…

من کارم را می کنم

شعر در مورد انتظار داشتن

دلم از هزار راه ِ رفته ، بی تو باز گشته است…

ایوب هم اگر بود ،

چشم می بست از انتظار آمدنت

شعر در مورد انتظار مرگ

سفر کردی غروبی از کنارم

تو را ای کاش میشد ، باز دارم

تو میگفتی که میآیی دوباره

از آن روز دائما چشم انتظارم

شعر در مورد انتظار نداشتن

اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست

بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلِ تنگم

ولی برای دل من مزار هم خوبست

شعر در مورد انتظار عاشقانه

بدترین قسمت زندگی انتظار کشیدن است

و بهترین قسمت زندگی داشتن کسی است

که ارزش انتظار کشیدن را داشته باشد

شعری در مورد انتظار یار

من نمی دانستم ، که سر انجام چه آید به سرم ؟

تو مرا خوب نگر ،

شاید اینبار ببینی که تو را منتظرم !

شعری در مورد انتظار عشق

انتظارت چه زیباست وقتی که لبه جاده ی دل تنگی ایستادم

و تو با شاخه گلی از بهانه های عاشقانه می آیی

شعر در باره انتظار یار

سوز دلم نشنیدی و از بام قلبم پر زدی

رفتی تو از کوی من و بر قلب من خنجر زدی

من ماندم و یک کوله بار از خاطره در خاطرم

چشم انتظار بر درگهم شاید که روزی در زنی

شعر در باره انتظار عشق

مبادا نامی از عشق بر کوچه پس کوچه های قلبت بنویسی !!!

به جرم دوست داشتن محکوم به انتظار میشوی !

شعر درمورد انتظار عشق

تمام روز و شب با بیقراری به شوق روی تو بیدار هستم

اگرچه بی غرورم زنده اما به شوق لحظۀ دیدار هستم

شعر درباره انتظار کشیدن

چقدر سخت است منتظر کسی باشی

که هیچ وقت فکر آمدن نیست

  • تویسرکان تویسرکانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی